FAQs

Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła?
W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w napis „Nie pamiętasz hasła” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.
Czy posiadanie loginu i hasła jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?
Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne. Można dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy. Nie można również korzystać z ewentualnych promocji dla stałych klientów.
Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?
Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć w menu “Sklep”, następnie “Moje konto”, po czym wybrać opcję “Zarejestruj się”. W następnym kroku należy podać wszystkie wymagane dane zaczynając od adresu email. Po kliknięciu przycisku „Zarejestruj się” zostanie wysłany e-mail z linkiem aktywującym. Po kliknięciu w link można dokonywać zakupów w sklepie.
Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w procesie rejestracji?
Można dokonywać zmian swoich danych adresowych, wystarczy po zalogowaniu kliknąć w napis „edycja danych”.
Jak zgłosić reklamację?
Procedura reklamacyjna jest opisana na naszej stronie Reklamacje i zwroty . Przed wysyłka reklamowanego towaru prosimy o krótką informację na adres mailowy serwis@emka-net.pl lub za pomocą formularza kontaktowego.
Jak odstąpić od umowy?
Odstąpienie od umowy przysługuje konsumentowi w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Procedura jest opisana na stronie Reklamacje i zwroty . Przed wysyłka reklamowanego towaru prosimy o krótką informację na adres mailowy serwis@emka-net.pl lub za pomocą formularza kontaktowego.

Czy mogę wycofać złożone zamówienie?
Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia. O rezygnacji można poinformować BOK drogą mailową – informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.
Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Termin realizacji zamówienia jest uzależniony od sposobu dostawy paczki i dostępności zamówionego towaru. W wypadku sprzętu sprowadzanego na zamówienie, realizacja zamówienia jest uzależniona od dostępności zamówionego towaru u dystrybutora. Może wynosić nawet do 28 dni w wypadku sprzętu dedykowanego. O czasie realizacji klient jest informowany na bieżco. Jednakże sprzęt popularny jest wysłany do Paczkomatu lub kurierem do 5 dni roboczych, natomiast Pocztą Polską do 14 dni roboczych od daty założenia zamówienia.
Czy mogę zmienić coś w zamówieniu?
Zgodnie z regulaminem sklepu internetowego EMKA-NET nie mamy możliwości modyfikacji zamówień już złożonych. Można anulować zamówienie wysyłając na adres biuro@emka-net.pl maila z informacją o rezygnacji z zamówienia i złożyć zamówienie raz jeszcze z poprawnymi danymi. Wysłanie „niechcianego” zamówienia zostanie wstrzymane, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.
Jeśli zamówię dwie rzeczy, ale osobno, czy mogę je otrzymać w jednej paczce?
Z przyczn logistycznych, nie ma możliwości łączenia dwóch lub większej ilości zamówień w jedną paczkę.
Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia?
Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Ponadto klienci otrzymują maile generowane automatycznie informujące o statusach: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji, wysłanie zamówienia. Ostatni mail zawiera również informację o numerze listu przewozowego.
Nie znalazłem szukanego towaru w sklepie. Czy mogę go zamówić w inny sposób?
Oczywiście. Pewnych urządzeń, jak np. firewalle Fortigate, czy Watchguard, nie ma wystawionych w sklepie. Zawsze można się z nami skontaktować mailowo, telefonicznie, przez komunikator na stronie czy też przez formularz. My sprawdzimy dostępność, cenę i złożymy ofertę specjalnie dla Ciebie. Żadnego pytania nie pozostawimy bez odpowiedzi.

 

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na dręczące Cię pytanie, prosimy skorzystać z poniższego formularza. Postaramy się odpowiedzieć tak szybko jak to tylko będzie możliwe. Dziękujemy.